منو
 صفحه های تصادفی
مواد معدنی اورانیوم و توریم
نقشه ستارگان
امام علی علیه السلام و نیکی به شخص نیازمند
نقاط داغ
منابع و مراجع
هالوژنها
شفای یکی از یاران
اعجاز امام صادق علیه السلام درباره درخت خرما
دوری از مکروهات
حافظ بن غیاث الدین
 کاربر Online
587 کاربر online
 : روان شناسی
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه روان شناسی 3 ستاره ها ارسال ها: 2479   در :  یکشنبه 23 بهمن 1390 [18:05 ]
  معلم و تسهیل یادگیری
 

اگر موارد زیر از سوی معلمان رعایت شود ، می تواند در تسهیل یادگیری دانش آموزان و سرعت بخشیدن به آن موثر باشد:
  • محیط یادگیری مثبتی را برای دانش آموزان فراهم کنند و از عوامل فیزیکی، موسیقیایی و تصویری در سازماندهی آموزش استفاده کنند
  • در قبال عملکرد دانش آموزان، بازخوردهای قابل درکی را به آنها بدهند
  • در شروع کلاس درس، مطالب، فرایندها و اهداف درس را مرور کنند
  • از طریق مطرح کردن مسائل مختلف و استفاده از موقعیت های واقعی و به چالش کشیدن تفکر دانش آموزان، آنها را با موضوع های یادگیری درگیر کنند
  • فرصتی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا بتوانند در گروه های مختلفی، فعالیت کنند و همچنین به آنها اجازه بدهند تا روش انجام فعالیت را خودشان انتخاب کنند
  • زمانی را برای تامل، بحث و گفتگو در اختیار دانش آموزان قرار دهند
  • زمانی را به چگونگی پیشرفت یادگیری، مرور آنچه که یاد گرفته شده و همچنین چگونگی استفاده از یادگیری در آینده اختصاص دهند

  امتیاز: 0.00