منو
 صفحه های تصادفی
وقایع و حوادث ناگوار در هوانوردی
پرداخت مالیات با میل و رغبت از سوی مردم
زندگینامه سیلسیا پین گاپوشکین
انحصار گرایی
روغن شول موگرا
دوران کودکی امام چهارم علیه السلام
دوستداران ائمه علیهم السلام در قیامت
تشکیل دوره دوم جول تناوبی
نظریه الکترونی
حلزون صدف دار
 کاربر Online
653 کاربر online
Lines: 1-9Lines: 1-8
-V{maketoc} 
 مفاهیم اولیه‌ی تجارت الکترونیک مثل تبادل الکترونیکی وجه (Electronic Fund Transfer-EFT) در سال‌های آغازین دهه‌ی 1970 شکل گرفت. در آن زمان تنها موسسات بزرگ و سازمان‌های تجاری امکان استفاده از آن را داشتند. بعد از آن با ظهور ((EDI)) امکان تبادل اطلاعات نیز علاوه بر وجوه و سرمایه فراهم شد و به این ترتیب گستره‌ی کاربرد آن نیز به انواع بیشتری از سازمان‌ها از جمله سازمان‌های خدماتی و تولیدی و.. وسعت یافت.  مفاهیم اولیه‌ی تجارت الکترونیک مثل تبادل الکترونیکی وجه (Electronic Fund Transfer-EFT) در سال‌های آغازین دهه‌ی 1970 شکل گرفت. در آن زمان تنها موسسات بزرگ و سازمان‌های تجاری امکان استفاده از آن را داشتند. بعد از آن با ظهور ((EDI)) امکان تبادل اطلاعات نیز علاوه بر وجوه و سرمایه فراهم شد و به این ترتیب گستره‌ی کاربرد آن نیز به انواع بیشتری از سازمان‌ها از جمله سازمان‌های خدماتی و تولیدی و.. وسعت یافت.
 با تجاری شدن ((اینترنت)) در اوایل دهه‌ی 1990 و حضور خیل عظیم کاربران بر روی اینترنت تجارت الکترونیکی با معنای امروزیش به‌وجود آمد. یک دلیل عمده‌ی رشد تجارت اکترونیک، توسعه‌ی شبکه‌ی اینترنت، ((نرم افزار))ها و ((پروتکل))‌هاست. دلیل دیگر آن افزایش رقابت بین سازمان‌ها و کسب و کارها می‌باشد. افزایش قابلیت‌های وب و اینترنت از حدود سال 1995 موجب شده که هم‌اکنون اغلب شرکت‌ها دارای یک وب‌سایت به منظور بازاریابی و تبلیغ کالا و خدمات خود بر روی اینترنت بوده و حجم مبادلات از طریق اینترنت به شدت در حال افزایش است. به طوری که ارزش مبادلات تجاری B2B در سال 1997، 10بیلیون(( دلار)) برآورد شد با آنکه پیش بینی می‌شد که ارزش مبادلات B2B با نرخی حدود 15 تا 25 درصد در ماه افزایش می‌یابند. پیش بینی می‌شود تعداد کاربران اینترنت به 750میلیون نفر در سال 2008 برسد که برآورد می‌شود که پنجاه درصد آنها از طریق آنلاین به خرید خواهند پرداخت. با تجاری شدن ((اینترنت)) در اوایل دهه‌ی 1990 و حضور خیل عظیم کاربران بر روی اینترنت تجارت الکترونیکی با معنای امروزیش به‌وجود آمد. یک دلیل عمده‌ی رشد تجارت اکترونیک، توسعه‌ی شبکه‌ی اینترنت، ((نرم افزار))ها و ((پروتکل))‌هاست. دلیل دیگر آن افزایش رقابت بین سازمان‌ها و کسب و کارها می‌باشد. افزایش قابلیت‌های وب و اینترنت از حدود سال 1995 موجب شده که هم‌اکنون اغلب شرکت‌ها دارای یک وب‌سایت به منظور بازاریابی و تبلیغ کالا و خدمات خود بر روی اینترنت بوده و حجم مبادلات از طریق اینترنت به شدت در حال افزایش است. به طوری که ارزش مبادلات تجاری B2B در سال 1997، 10بیلیون(( دلار)) برآورد شد با آنکه پیش بینی می‌شد که ارزش مبادلات B2B با نرخی حدود 15 تا 25 درصد در ماه افزایش می‌یابند. پیش بینی می‌شود تعداد کاربران اینترنت به 750میلیون نفر در سال 2008 برسد که برآورد می‌شود که پنجاه درصد آنها از طریق آنلاین به خرید خواهند پرداخت.
 ! منبع:  ! منبع:
 [http://www.ittransport.ir.com|کمیته|فن آوری اطلاعات وزارت راه و ترابری] [http://www.ittransport.ir.com|کمیته|فن آوری اطلاعات وزارت راه و ترابری]

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 شنبه 09 آبان 1383 [07:17 ]   2   پریسا احمدی      جاری 
 یکشنبه 26 مهر 1383 [09:58 ]   1   پریسا احمدی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..