منو
 کاربر Online
521 کاربر online

کارگزین امور رفاهی

تازه کردن چاپ
دانشنامه > متفرقه
(cached)






معرفی


کار گزین امور رفاهی کسی است که توانایی کنترل و انجام تغییرات و بررسی و پیگیری دستورالعمل های اداری را داشته باشد.

نمونه وظایف

1. توانایی تهیه لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه کارکنان (بیمه حوادث، عمر و ....)
2. آشنایی با فرم لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه
3. آشنایی با تغییر تعداد پرسنل
4. شناسایی اصول تایید دریافت حق بیمه از کارکنان
5. شناسایی بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به بیمه کارکنان
6. شناسایی با تقسیم بن کارگری و دریافت رسید
7. شناسایی کنترل کارکرد پرسنل جهت دریافت بن
8. شناسایی دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی در مورد بن کارگری وزارت کار
9. توانایی کنترل اسناد و مدارک پزشکی و مخارج مربوط به آن
10. شناسایی اصول ارجاع لیست اسناد و مدارک پزشکی به پزشک معتمد کارخانه جهت تایید
11. شناسایی اصول ارجاع لیست اسناد و مدارک پزشکی تایید شده و مخارج مربوط به آن به امور مالی
12. توانایی لیست کارکرد و تایید آن
13. شناسایی اصول کنترل لیست کارکرد و تایید آن
14. توانایی تهیه لیست بن کارگری طبق دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی
15. آشنایی با بن کارگری و لیست مربوط به آن
16. شناسایی اصول تهیه لیست بن کارگری بصورت تفکیکی
17. شناسایی انجام عملیات اولیه و جمع آوری مدارک (تامل)
18. شناسایی با دریافت بن کارگری از اداره کار و کنترل آن
19. توانایی تهیه لیست بن کارگری طبق دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی
20. توانایی کنترل اسناد و مدارک پزشکی و مخارج مربوطه به آن
21. توانایی تهیه لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه کارکنان (بیمه حوادث، عمر و ...)




ابزار و وسایل

1. فرم تغییرات
2. لوازم التحریر
3. بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به امور بیمه
4. فرم کنترل اسناد و مدارک پزشکی و مخارج مربوط به آن
5. کارت کارکرد
6. لیست بن کارکرد
7. لیست پرسنلی
8. بن کارگری
9. دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی در مورد بن کارگری




شرایط ارتقاء شغل

شرایط ارتقاء شغل کارگزین امور رفاهی به تجربه فراوان، سنوات استخدامی و موفقیت در اجرای بهتر کارها بستگی دارد و حقوق وی طبق جدول تنظیمی از طرف سازمان امور استخدامی کشور تعیین می شود.




ویژگی های شخصیتی

کارگزینی کاری مسئولیت ساز و پر مشغله است بسیاری از مدرک و اسناد در کارگزینی نگهداری می شود و در رشته های اداری جزء رشته خدمات اداری طبقه بندی می شود.
فردی که این شغل را عهده دار می شود باید حوصله دسته بندی مطالب و اطلاعات علاقهمندی برای رفع مشکلات، توانمندی ثبت و نگارش، دقت شناس و امانتدار مدارک افراد باشد.
در کارگزینی امور رفاهی شما باید به اموری بپدازید که کار برای همکارانتان آماده و مشکلات احتمالی آنان را برطرف سازد.

تعداد بازدید ها: 15533


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..