جمعه 31 فروردین 1403 |
ناشناس
|
خروج
تمام سایت
صفحات دانشنامه
دیگر سایتها
گالری های تصویر
تصاویر
فایلها
انجمن
جستجو در عنوان
عنوان دقیق
در متن
منو
خانه دانشنامه
دانشنامه
صفحه های تصادفی
آخرین تغییرات
رتبه بندی ها
زمین تمرین
انجمن
انجمن ها را فهرست کن
رتبه بندی ها
گالری تصویر
گالری ها
رتبه بندی ها
گالری فایل
گالری ها را فهرست کن
رتبه بندی ها
صفحه های تصادفی
ناراضیان از ولایتعهدی امام رضا علیه السلام
نمازهای مردود
توصیه به پرهیزگاری در خلوتها
خشخاش قطبی
کاچولونگ
ماه شوال
گوهرهای معروف
heart valve disease
پراش الکترون
دوره دونین
کاربر Online
987 کاربر online
: باشگاه دانش آموزی
دلیل حذف:
حذف کلی به همراه جوابها
حذف عنوان و محتوا
دلیل حذف:
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.
اولیا
ارسال ها: 2
در
: چهارشنبه 26 بهمن 1384 [12:27 ]
حفظ کردن
واقعا حفظ کردن کار مسخره ای است. تازه در طول تابستان تمام آنرا فراموش میکنیم.
امتیاز:
0.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.
حسین خادم
ارسال ها: 1813
در
: پنج شنبه 27 بهمن 1384 [07:23 ]
حفظ کردن چرا؟
با سلام
واقعا کار ضعیفی هست، اما چی کار باید کرد که این معضل حل شود؟
اول اینکه نوع امتحان و ارزیابی ها را اصلاح کنیم.
دوم اینکه ذهنیت افراد را نسبت به یادگیری و آموزش تغییر دهیم.
سوم اینکه محورهای جدیدی (برنامه ها و اهداف نوینی) برای دانش آموزان داشته باشیم تا به ابزار حفظ کردن پناه نبرند.
و مهمتر اینکه راههای بهتر از حفظ کردن پیاده کنیم!!!
امتیاز:
0.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.
مهدیار نوید
ارسال ها: 500
در
: سه شنبه 02 اسفند 1384 [13:54 ]
حفظ کردن
در این خصوص پیام شما به مسولین چیست؟
خانم سیارپور گفته اند پیام ها و نظرات را به مسولین منتقل می کنند.
امتیاز:
0.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.
حسین خادم
ارسال ها: 1813
در
: شنبه 06 اسفند 1384 [07:08 ]
درخواست ما از مسئولان
با سلام مجدد
اول اینکه نوع امتحان و ارزیابی ها را اصلاح کنیم.
دوم اینکه ذهنیت افراد را نسبت به یادگیری و آموزش تغییر دهیم.
سوم اینکه محورهای جدیدی (برنامه ها و اهداف نوینی) برای دانش آموزان داشته باشیم تا به ابزار حفظ کردن پناه نبرند.
و مهمتر اینکه راههای بهتر از حفظ کردن پیاده کنیم!!!
من که خیلی ساده تر و روانتر گفته ام!!
این هماه حرفها که میخواهیم به گوش مسئولان برسد.
امتیاز:
0.00
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!