منو
 صفحه های تصادفی
اکسیداسیون-احیا
ساختمان RNA
مخ و اعمال آن
علم شیمی
پلی آدلف
ایستایی و پویایی اجتماعی
کبوتر جنگلی
امام رضا علیه السلام و خبر از خواسته های یکی از یاران
پروپان و بوتانها
طیّ الارض و عذاب برزخی قابیل
 کاربر Online
930 کاربر online
 : روان شناسی
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline حسین خادم 4 ستاره ها ارسال ها: 1813   در :  یکشنبه 21 فروردین 1384 [09:14 ]
  دانش آموز خلاق
 

دانش آموزان خلاق اغلب با آب وتاب حرف می زنند. جزئیات را می‌گویند ورفتارهایشان را به نمایش می‌گذارند. می خواهند مطرح شوند. دنبال سوژه می‌گردند تا برنامه ریزی بکنند.
خصوصیات یک دانش آموز خوب را در مقاله مربوطه (دانش آموز خلاق) دنبال نمایید.

  امتیاز: 4.20     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline امیر ضیغمی 1 ستاره ها ارسال ها: 7   در :  یکشنبه 01 خرداد 1384 [06:24 ]
  > دانش آموز خلاق
 

با تشکر از شما مطلب جالبی بود. از بقیه کاربران و دوستان می‌خواهیم که از این مطالب بیشتر برامون بفرستند.

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   ناشناس   در :  شنبه 19 شهریور 1384 [19:01 ]
  انتقال یافته از پرسش و پاسخ : پرخاشگزی دانش آموزان (از طریق تماس با ما)
 

نام و نام خانوادگی:



  امتیاز: 0.00    نمایش یاسخ های این پست  
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline نیر فارابی اصل 3 ستاره ها ارسال ها: 630   در :  یکشنبه 03 دی 1385 [19:48 ]
  ارتباط بین معلم و دانش آموز
 

ارتباط بین معلم و دانش آموز

وقتی در آموزش و پرورش از ارتباط معلم و شاگرد صحبت می کنیم در واقع هدفهایی را همچون شناخت ، تاثیر ، کنترل و هدایت به ذهن می آوریم. به عبارت دیگر ، مجموعه فرایند آموزشی تلاشی است در جهت تغییر شرایط یادگیری و تحت تاثیر قرار دادن و کنترل فکری و رفتاری فراگیران . پیچیدگی نو تداخل روشهای ارتباطی در مدرسه (شفافی ، کتبی ، مستقیم و غیر مستقیم) باعث تداخل هدفهای ارتباطی می شود. در نتیجه در یک فرایند ارتباطی ، چندین هدف و کاربرد هفته می باشد.

با پیشرفت علوم کاربرد و هدفهای ارتباطی پیچیده شده و ناگزیر جهت تحقق هدفهای پیچیده باید روشهای پیچیده تری مطرح شوند. در هر صورت در هر الگوی ارتباطی ، فرد یا افراد ، موسسه یا گروهی به عنوان فرستنده یا منبع پیام برای برقرار ارتباط وجود دارد که این نقش در کلاس درس و فعالیتهای آموزشی به عهده معلم خواهد بود که در تحلیل فرستنده پیام شناخت سه متغیر در تسلط بر محتوار `نگرشها` و مهارت در علامت گذاری را که بالقوه نقش موثری در ارتباط دارند. نباید فراموش کرد. عنصر مهم دیگر گیرنده پیام (فراگیر) است که دبه هیچ وجه در جریان ارتباط حالت انفعالی ندارد. از عناصر دیگر مهم در فرایند ارتباط عنصر تاثیر است که از برقراری ارتباط حاصل می شود و هدفی است که فرستنده از ابتدای ایجاد ارتباط باید به آن توجه داشته باشد.

  امتیاز: 0.00