منو
 صفحه های تصادفی
عدد شاد
محبت پیامبر به حسنین علیهماالسلام
ابومحمد قاضی عبیدالله
نا امنیهای خارجی و قدرت شاه در حل این مسئله درزمان شاه عباس اول
Gadolinium
دفاتر شبکه رشد
ترکمانان قویونلو
رسانه ها و خانواده
آغاز حکومت یزید
شهادت محمد بن ابی سعید در روز عاشورا
 کاربر Online
642 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  دوشنبه 11 شهریور 1392 [05:46 ]
  راه هایی برای کم کردن وزن
 

راه هایی برای کم کردن وزن

- یک برنامه منظم ورزشی را پیش بگیرید:
اگر می خواهید بدون گرفتن رژیم وزن کم کنید باید از یک برنامه منظم ورزشی پیروی کنید. اگر به طور منظم ورزش کنید مطمئن باشید بدنتان در حالت مناسبی خواهد بود.

- از غذاهای سالم استفاده کنید:
فست فودها را از برنامه غذاییتان حذف کنید و از خوردن کالری های اضافه که به طور زیادی در فست فودها موجود می باشد اجتناب کنید. اینکار به شما کمک می کند که وزن کم کنید.

- در فاصله های زمانی مشخص غذا بخورید:
با زیاد کردن فاصله زمانی بین وعده های غذاییتان مدت زیادی گرسنه نمانید. هرگاه احساس گرسنگی کردید وعده غذاییتان را میل کنید البته فقط به اندازه رفع گرسنگی تان بخورید. با اینکار در وعده های بعدی زیاده روی نخواهید کرد، همینطور از خوردن هله هوله بین دو وعده غذایی جلوگیری خواهید نمود.

- وقتی گرسنه نیستید چیزی نخورید:
شبها وقتی تا دیر وقت بیدار می مانید یا وقتی حوصله تان سر رفته میل زیادی به خوردن هله هوله پیدا می کنید. از خوردن هله هوله زمانی که گرسنه نیستید و فقط به خاطر اینکه فکر می کنید از خوردن آن لذت خواهید برد، اجتناب کنید. جلوی اینجور اشتیاقها به خوردن را بگیرید و ببینید چطور وزن کم خواهید کرد.

- با اعتدال غذا بخورید:
حتما باید وعده های سه گانه صبحانه، ناهار و شامتان را بخورید. می توانید هفته ای یکبار بعد از خوردن یکی از وعده های غذایی تان دسر نیز بخورید. برای غذاهایی که می خواهید در طول هفته بخورید برنامه ریزی کنید و با اعتدال پیش بروید. اینکار به متناسب غذا خوردن شما کمک می کند.

- تا آنجا که ممکن است غذاهای خانگی میل کنید:
گاهی به علت آنکه مدت متمادی از غذاهای بیرون استفاده می نمایید شروع به چاق شدن می کنید، چون این غذاها بسیار چرب هستند و غذاهای سالمی نمی باشند. غذاهای کم حجم خانگی درست کنید و با خود سر کار ببرید.

  امتیاز: 0.00