منو
 صفحه های تصادفی
فراموشی
یاقوت سرخ
تومور
کاربردهای لیزر دیودی
ویژگی رابطه با هند و تأثیر آن در حکومت صفوی
اتم های چند الکترونی
حجت یا استدلال
مناظره مأمون با اهل سنت درباره امام علی علیه السلام
پاره خط و تقسیم پاره خط
کوهزایی کاتانگایی
 کاربر Online
385 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  یکشنبه 03 شهریور 1392 [18:29 ]
  از چاقی پیشگیری کنید.
 

از چاقی پیشگیری کنید.

۱- رفت و آمدها را تغییر دهید.
اگر می توانید به صورت پیاده و یا با دوچرخه به محل کار بروید. در صورتی که با وسایل نقلیه به سر کار می روید، طوری برنامه ریزی کنید که حداقل یکی دو کوچه یا خیابان را به صورت پیاده طی کنید. در ساختمان نیز از پله به جای آسانسور استفاده کنید.

۲- به دنبال فرصت هایی برای ایستادن باشید.
کالری ای که بدن شما در حالت ایستاده مصرف می کند، به مراتب از وضعیت نشسته بیشتر است. می توانید در صورت امکان در برخی مواقع کار خود را به حالت ایستاده انجام دهید.

۳- حرکات کششی انجام دهید.
قدم زدن و انجام برخی حرکات ملایم کششی در زمان های استراحت، علاوه بر شادابی، سبب سوختن کالری بیشتری، می شود.

۴- در صورت امکان برخی ابزارها و تجهیزات ورزشی را در محیط کارتان قرار دهید.
در صورت امکان، برخی تجهیزات مانند وزنه کوچک، فنرهای کششی و سایر ابزارهای کوچک و قابل حمل را در محل کار خود داشته باشید تا چنانچه فرصتی به دست آوردید بتوانید از آنها استفاده کنید.

  امتیاز: 0.00