منو
 کاربر Online
445 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  سه شنبه 27 فروردین 1392 [07:23 ]
  غذاهای چربی سوز
 

غذاهای چربی سوز

- با غذاهای چربی سوز، چربی های شکمتان را از بین ببرید.
- تمرینات مناسب شکم را نیز انجام دهید.
- غذاهای کم کالری بخورید.

1. آجیل: آجیل غذایی سیر کننده است. با مصرف روزانه 24 عدد بادام (آجیل) به راحتی میتوانید مصرف کالری اضافی را حذف کنید.

2. تخم مرغ: تخم مرغ دارای ویتامین B12 و پروتئین می باشد که بدن برای متابولیزم چربی ها نیازمند این ویتامین است و اسید آمینه هم موجب سوزاندن چربی و ساخت عضله می گردد.

3. روغن زیتون: همه به مقدار کمی چربی برای کنترل گرسنگی نیازمندند. روغن زیتون و روغن کانولا موجب کنترل کلسترل می گردند.

4. غلات سبوس دار: غلات دلیل دارا بودن فیبر بالا ساعتها در معده میمانند و شما کمتر احساس گرسنگی می کنید.

5. لوبیا و حبوبات: حبوبات دارای فیبر و پروتئین بالا و کالری کمی هستند. یک ظرف پر از لوبیا را میتوانید به جای گوشت یکبار در هفته امتحان کنید.

6. گوشت بدون چربی و ماهی: ماهی سالمون سرشار از امگا 3 میباشد که از ترشح مواد استرس زا جلوگیری میکند مواد استرس زا موجب افزایش چربی های شکمی می گردد.

7. سبزیجات تازه و سبز: سبزیجات دارای ویتامین و مواد معدنی هستند. سبزیجاتی مانند اسفناج و بروکلی دارای فیبر بالا و کالری کمی هستند. خوردن سالاد با سبزیجات کم کالری نقش بسزایی در کاهش چربی ها دارند.

8. لبنیات: کلسیم نقش بسزایی در تجزیه چربی ها دارد و حتی ممکن از از شکل گیری چربی نیز جلوگیری کند.

9. چای سبز: چای به خصوص چای سبز، سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به سوخت و ساز بدن سرعت می بخشد.

  امتیاز: 0.00