منو
 کاربر Online
389 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  یکشنبه 15 بهمن 1391 [19:18 ]
  كم كردن قولنج مفاصل با ورزش
 

كم كردن قولنج مفاصل با ورزش

بهبود قدرت عضلات و افزایش انعطاف پذيري بدن سبب کاهش قولنج مفاصل می شوند.

انجام روزانه حداقل چند ورزش انعطاف پذيري و كششي باعث كاهش قولنج مفاصل خواهد شد.

تمرينات مناسب :
ورزش هاي كششي
كشش هاي ملايم به همراه يك برنامه منظم، كمك زیادی به كاهش گرفتگي و درد عضلات و كاهش قولنج خواهد نمود.

ورزش هاي تقويتي
ورزش هاي تقويتي، عضلات را پرورش مي دهد.
عضلات ضعيف مستعد آسيب بيشتري هستند.

ورزش هاي هوازي
ورزش هاي هوازي، مانند پياده روي، دوچرخه سواري و شنا ، حجم تنفس و بازده قلب را افزايش مي دهند. انجام اين ورزش ها سه بار در هفته و به مدت 20 تا 30 دقيقه، مناسب است.

ورزش هاي آرام بخش
ورزش هاي آرام بخش، براي كاهش استرس و فشارهاي عصبي روزانه طراحي شده اند.
اين حركات همچنين براي افرادي كه در مدت طولاني با يك وضعيت ثابت كار مي كنند، مؤثر است.

در ابتدا، با ورزش های سبك شروع كنيد.
بعد از چند هفته قادر خواهيد بود ورزش هاي بيشتري را انجام دهيد و انعطاف پذيري بدن شما بيشتر خواهد شد.

  امتیاز: 0.00