منو
 صفحه های تصادفی
شیر ماهی
تضادهای طبقاتی و انقلاب
تشریح گوش
هواشناسی
اگزیستانسیالیسم و اصالت وجود
زگیل
ایمنی با واسطه یاخته‌ای
اینیوئیت
پرتاب توپ به داخل زمین از خطوط کناری
امام کاظم علیه السلام و خبر از مرگ ابوبصیر
 کاربر Online
783 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  سه شنبه 02 اسفند 1390 [13:04 ]
  ورزش دادن چشم
 

ورزش دادن چشم

تصویر

ماهیچه‌های چشم نیازمند ورزش هستند، که قوی شدن ماهیچه های چشم سبب ممانعت از خستگی چشم و بهبود بینایی می‌شود.
افزایش قدرت عضلات تشکیل دهنده چشم برای تقویت بینایی اهمیت زیادی پیدا می کند.

1- ابتدا به بالا، سپس به پایین نگاه کنید.
2- به سمت راست نگاه کرده و سپس به سمت چپ نگاه کنید.
3- به بالا نگاه کنید. چشمان خود را در جهت چرخش عقربه‌های ساعت بچرخانید و سپس در جهت عکس عقربه‌های ساعت.
4- چشمان خود را بسته و کف دستتان را بر روی آنها قرار دهید. اکنون روی فضای تاریک پیش روی تمرکز کنید.
5- چشم ها را ببندید و پلک ها را با حرکات چرخشی انگشت بدون فشار بر چشم ها به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید.
6- به شیئی به فاصله ۵۰ متر دورتر برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه خیره شوید. سپس به آرامی نگاه خود را تغییر داده و به تماشای اشیای نزدیک خود بپردازید.
7- یک مداد را روبه روی خود قرار دهید و به آهستگی آن را به نوک بینی خود نزدیک کنید. مداد را با چشم ها دنبال کرده و روی آن تمرکز کنید.

  امتیاز: 0.00