منو
 صفحه های تصادفی
کوره ها
سید جمال‌الدین واعظ اصفهانی
آئرودینامیک
ساختمان و کنش دستگاه شنوائی
تفاوت امام و نبی
دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت
گیرنده بل
پروزوپیت
خرگوش صحرایی
پمپها
 کاربر Online
784 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  شنبه 29 بهمن 1390 [11:10 ]
  ورزش در 20 دقیقه
 

ورزش در 20 دقیقه

در این روش حرکت های ورزشی در دو حالت تند و کند انجام می شوند. در روش ورزش 20 دقیقه شما می بایست مدت زمان تمرین خود را به 20 قسمت 1 دقیقه ای تقسیم کنید. در دقیقه اول به شدت ورزش می کنید تا جایی که ضربان قلب خود را به 90 درصد حداکثر آن برسانید پس از طی نمودن یک دقیقه اول، دقیقه دوم تمرین را به آهستگی انجام می دهید سپس دقیقه سوم را مجددا با شدت دنبال می کنید تا مجددا ضربان قلب افزایش یابد. تند و کند کردن تمرین را ده مرتبه انجام می دهید.

در جدول زیر حداکثر میزان ضربان قلب را براساس رده های سنی مختلف مشاهده می کنید:

تصویر

مهم نیست چه رشته ورزشی را انجام می دهید یعنی فرقی نمی کند که شنا می کنید یا می دوید و یا از دوچرخه استفاده می کنید. مهم این است که هر یک دقیقه تمرین خود را تند و کند کنید.
با 20 دقیقه ورزش به این سبک نیز همواره سلامت و متناسب باقی خواهید ماند.

  امتیاز: 0.00