جمعه 31 فروردین 1403 |
ناشناس
|
خروج
تمام سایت
صفحات دانشنامه
دیگر سایتها
گالری های تصویر
تصاویر
فایلها
انجمن
جستجو در عنوان
عنوان دقیق
در متن
منو
خانه دانشنامه
دانشنامه
صفحه های تصادفی
آخرین تغییرات
رتبه بندی ها
زمین تمرین
انجمن
انجمن ها را فهرست کن
رتبه بندی ها
گالری تصویر
گالری ها
رتبه بندی ها
گالری فایل
گالری ها را فهرست کن
رتبه بندی ها
صفحه های تصادفی
شهادت عمرو بن حمق
تترادینام
نقد نظریه نسبی بودن فرهنگ انسانی
پیش فرضهای اساسی مارکس در نگاه شریعتی
خطرات جوشکاری
آشنایی با خانه فرهنگ
بر هم خوردن مراسم ازدواج مادر امام زمان « ع » با برادر زاده قیصر
آگاهی امام علی علیه السلام به علوم قرآنی
بکلومتازون استنشاقی
غذا
کاربر Online
461 کاربر online
: روان شناسی
دلیل حذف:
حذف کلی به همراه جوابها
حذف عنوان و محتوا
دلیل حذف:
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.
دبیر گروه روان شناسی
ارسال ها: 2479
در
: یکشنبه 23 بهمن 1390 [17:05 ]
معلم و تسهیل یادگیری
اگر موارد زیر از سوی معلمان رعایت شود ، می تواند در تسهیل یادگیری دانش آموزان و سرعت بخشیدن به آن موثر باشد:
محیط یادگیری مثبتی را برای دانش آموزان فراهم کنند و از عوامل فیزیکی، موسیقیایی و تصویری در سازماندهی آموزش استفاده کنند
در قبال عملکرد دانش آموزان، بازخوردهای قابل درکی را به آنها بدهند
در شروع کلاس درس، مطالب، فرایندها و اهداف درس را مرور کنند
از طریق مطرح کردن مسائل مختلف و استفاده از موقعیت های واقعی و به چالش کشیدن تفکر دانش آموزان، آنها را با موضوع های یادگیری درگیر کنند
فرصتی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا بتوانند در گروه های مختلفی، فعالیت کنند و همچنین به آنها اجازه بدهند تا روش انجام فعالیت را خودشان انتخاب کنند
زمانی را برای تامل، بحث و گفتگو در اختیار دانش آموزان قرار دهند
زمانی را به چگونگی پیشرفت یادگیری، مرور آنچه که یاد گرفته شده و همچنین چگونگی استفاده از یادگیری در آینده اختصاص دهند
امتیاز:
0.00
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!