منو
 صفحه های تصادفی
اسامة بن زید
عملیات بیت المقدس
نمک سود کردن
جنگ های فجار
حاکمان کمربند کویی‌پر
مناجات امام باقر علیه السلام به زبان سریانی
عیسی بن عبدالله بن عمر بن علی بن ابی طالب
آزمایش منابع نوری لرزان
خیار «داروئی»
دوگونه شمردن I
 کاربر Online
485 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  پنج شنبه 28 بهمن 1389 [16:10 ]
  ما که نمی توانیم تمام وقت ماهی بخوریم
 

ما که نمی توانیم تمام وقت ماهی بخوریم

تصویر

پزشکان امروزه به کمتر خوردن گوشت و لبنیات ما را توصیه می کنند.
از چه راه های دیگری می توانیم پروتئین ها را دریافت کنیم؟ ما که نمی توانیم تمام وقت ماهی بخوریم.
حبوبات و دانه ها راه حل این مشکل هستند و منبع خوبی برای دریافت مقدار زیادی از پروتئین با چربی کم، فیبر بالا و بدون کلسترول اند.
جوانه ها شامل یونجه، ماش، باقلا، لوبیا، ........... و مخلوطی از آنها، که این دانه های جوانه زده، یک گزینه فوق العاده برای انواع غذاهای گیاهی است.
انواع جوانه ها؛ مقدار فراوانی از ویتامین c دارند.
همچنین جوانه ها در هر آب و هوایی و در 3 تا 5 روز، هر روز از سال رشد کرده ، به خاک و به آفتاب،
نیازی ندارد و در عین حال از نظر ارزش غذایی رقیب گوشت است.
در جوانه ها هنگام رشد، نشاسته به قندهای ساده تبدیل شده است ، بنابراین جوانه در غذا به راحتی هضم می شود.

  امتیاز: 0.00