منو
 صفحه های تصادفی
امام حسین در قرآن - الرحمن :19-22، تین : 1
رشته های دانشگاهی علوم انسانی
مفاهیم آتشفشان شناسی
امام رضا علیه السلام و خبر از تعداد و نوع فرزندان
مقام زراره
وسایل گرم کننده الکتریکی
نشر اسلام در اندونزی بدست ایرانیان
کاربرد لیزر در زیست شناسی
آموزش و پرورش در جامعه شناسی ماکس وبر
ذرات ایزوالکترونیک
 کاربر Online
677 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   ناشناس   در :  یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 [13:40 ]
  داروی کورتن
 

ایا مصرف داروهای کورتونی باعث ایجاد ورم در صورت و دست و پا می شود؟

و ایا با قطع این دارو ها ورم میخوابد؟ و صورت به حالت عادی بر می گرردد؟

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline سبحانی 3 ستاره ها ارسال ها: 327   در :  سه شنبه 25 اردیبهشت 1386 [07:08 ]
  >داروی کورتن
 

با سلام

بله مصرف کورتون بصورت طولانی میتواند باعث چنین حالتهایی شود که با قطع دارو کم‌کم برطرف میشود ولی قطع کورتون نباید بصورت ناگهانی باشد همچنین قطع ویا ادامه آن باید با نظر پزشک باشد و شما حتما باید با پزشکتان مشورت کنید.

  امتیاز: 0.00