منو
 صفحه های تصادفی
حضرت امام هادی علیه السلام
صفات عمومی ویروسها
کتابهای روانشناسی مشاوره
قبر مطهر فاطمه علیهاسلام
عدسی ضخیم
ملیبدنم
ملاک برابری و همسری
شرکت ماشینهای اداری الیوتی
کرامات فاطمه علیهاسلام
زراعتکار درجه 1
 کاربر Online
1286 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline سبحانی 3 ستاره ها ارسال ها: 327   در :  جمعه 14 اردیبهشت 1386 [07:23 ]
  توصیه های مهم در مورد مصرف چربیها
 

توصیه های بهداشتی در مورد مصرف چربیها


  • به جای روغنهای جامد یا دنبه ازروغنهای مایع وروغن زیتون استفاده کنید.

*گوشتهای قرمز را قبل از پخت از چربی پاک کنید .

  • از مصرف سوسیس،کالباس وغذای های آماده دیگرکه معمولاً از روغنهای جامد و حیوانی (دنبه )تهیه می شوند تا حد امکان پرهیز کنید.

  • برای بزرگسالان مصرف زرده تخم مرغ را محدود کنید .

!روغن زیتون و چاقی
رژیم غذایی غنی از روغن زیتون بیشتر از غذاهای کم چرب به کاهش وزن کمک می کند،در واقع آنچه در بروز چاقی مؤثر است نوع چربی مصرف شده است و نه مقدار چربی موجود در غذا .

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline سبحانی 3 ستاره ها ارسال ها: 327   در :  شنبه 15 اردیبهشت 1386 [17:08 ]
  تضمین سلامت با برنامه غذایی با چربی متوسط
 

برنامه های غذایی با چربی متوسط سالامت انسان را تضمین می کند.

برنامه های غذایی با میزان چربی متوسط کربوهیدرات بالا، سلامت انسان را تضمین می کند. محققان اعلام کردند برنامه غذایی گه در آن روزانه 1500 کالری انرژی از غذا بدست آید، کاهش وزن بدن را در کوتاه مدت به همراه دارد اما تاثیر چندانی بر میزان کلسترول و فشارخون نخواهد داشت.

به گفته محققان رعابت برمانه غذایی با چربی متوسط و کربوهیدارت بالا در مدت طولانی تاثیر و نتایج بهتری خواهد داشت. بنابراین گزارش گر چه مصرف غذاهای کم چرب، کلسترول خون را کاهش می دهد، اما این غذاها از نظر تغذیه کامل نیستند. در همین حال غذاهای پرچرب نیز از این نظر کامل نخواهد بود. محققان در برنامه غذایی 30 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و مصرف زیاد میوه، سبزیجات و حبوبات را توصیه می کند.

  امتیاز: 0.00