برای ما بفرمایید زمان وارد شدن به میل یاهو و رشدچه پیغامی را دریافت می کنید؟
باتشکر
امتیاز: 0.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از
صفحه قبلی
اقدام کنید.
ناشناس
در : چهارشنبه 23 فروردین 1385 [10:05 ]
باز هم مشکلات اي ميل
با سلام،
بنده هم چند وقتی هست که با ای میل مشکل دارم و نه از طریق Outlook و نه از طریق سایت امکان دسترسی به ای میلم را ندارم. اگه از طریق سایت عمل کنم پس از گرفتن username/password صفحه Page not avialable میاد، از طریق Outlookهم امکان اتصال به حساب ای میل وجود نداره و دائما می خواد که Username\\password را مجددا وارد کنم.
شاید تغییرات در بخش ای میل برای بعضی از دوستان زیاد مهم نباشه، اما برای کاربرانی مثل من که سالها ست از این ای میل استفاده می کنند و از اون برای خیلی از کارهای جدی خودشون بهره می برند، قطع شدن ناگهانی ای میل خیلی مشکل ساز شده، بخصوص که مدیریت شبکه رشد در این زمینه هیچ اطلاعی از قبل به کاربران نداده بودند.
سیستم WorldClient خیلی از سیستم قبلی MS Exchange بهتر عمل می کنه، فقط امیدوارم این مشکلاتش زودتر برطرف بشه.
با تشکر،
علی کشاورز
امتیاز: 0.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از
صفحه قبلی
اقدام کنید.
فعلا امکان دسترسی به outlookوجود ندارد.
در مورد میل رشد ،با شماره تلفن88804568ویا88804569 تماس بگیرید ،بعد از دادنuser nameو password
همکاران ما مشکل شما را حل خواهند کرد.
منتظر تماس شما هستیم
امتیاز: 0.00
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!