نوع |
عنوان |
نویسنده |
جوابها |
قرائتها |
امتیاز |
آخرین ارسال |
|
|
کیانی
|
0 |
1393 |
0.00 |
|
|
کیانی
شنبه 28 آبان 1384 [08:02 ]
|
|
|
|
|
مهدیار نوید
|
1 |
987 |
0.00 |
اردو ، راست میگین؟
|
|
حسین خادم
پنج شنبه 27 بهمن 1384 [08:25 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
0 |
1104 |
0.00 |
|
|
ناشناس
جمعه 22 شهریور 1387 [14:53 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
2 |
1281 |
0.00 |
خدا را بايد حس كرد
|
|
ناشناس
پنج شنبه 07 دی 1385 [07:57 ]
|
|
|
|
|
فاطمه سیارپور
|
2 |
1089 |
0.00 |
سلام
|
|
ناشناس
دوشنبه 28 فروردین 1385 [18:44 ]
|
|
|
|
|
پویا نجفی زنجانی
|
0 |
1374 |
0.00 |
|
|
پویا نجفی زنجانی
شنبه 30 مهر 1384 [13:47 ]
|
|
|
|
|
فاطمه سیارپور
|
20 |
3066 |
0.45 |
> آینده شبکه
|
|
ناشناس
چهارشنبه 19 مرداد 1384 [06:19 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
4 |
1085 |
0.00 |
پیشنهاد خوبیه
|
|
نیر فارابی اصل
چهارشنبه 17 اسفند 1384 [08:55 ]
|
|
|
|
|
فاطمه سیارپور
|
3 |
917 |
0.00 |
بله ، من ثروتمندم ام از نوع ....
|
|
ناشناس
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1385 [05:24 ]
|
|
|
|
|
لیلا مهرمحمدی
|
5 |
1023 |
0.00 |
> آیا به آخر خط رسیده اید؟؟
|
|
محمد جواد قدوسی
یکشنبه 16 بهمن 1384 [03:44 ]
|
|
|
|
|
محمدموسویان
|
5 |
1420 |
0.00 |
> آیا ایرانی بودن برای شما افتخار است؟
|
|
کیانی
چهارشنبه 11 آبان 1384 [06:11 ]
|
|
|
|
|
فاطمه سیارپور
|
0 |
1004 |
0.00 |
|
|
فاطمه سیارپور
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 [08:22 ]
|
|
|
|
|
سمیه یاری
|
2 |
1205 |
0.48 |
> آموزش و پرورش. کنکور. عدالت
|
|
ناشناس
چهارشنبه 27 مهر 1384 [12:19 ]
|
|
|
|
|
کیانی
|
2 |
1016 |
0.00 |
آموزش و پرورش و بهسازی آن
|
|
محمدنیای
چهارشنبه 06 اردیبهشت 1385 [07:10 ]
|
|
|
|
|
بابک خسروشاهی
|
6 |
1251 |
0.40 |
آموزش رایگان
|
|
کیانی
شنبه 19 فروردین 1385 [08:26 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
0 |
2298 |
0.00 |
|
|
ناشناس
یکشنبه 31 خرداد 1388 [15:50 ]
|
|
|
|
|
مرتضی جواهری پور
|
2 |
1339 |
0.00 |
دوست عزیز
|
|
ناشناس
چهارشنبه 09 خرداد 1386 [16:46 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
8 |
2188 |
0.00 |
با حذف کنکور کلاه گشادی سرمان میرود
|
|
ناشناس
پنج شنبه 30 خرداد 1387 [12:08 ]
|
|
|
|
|
لیلا مهرمحمدی
|
0 |
937 |
0.00 |
|
|
لیلا مهرمحمدی
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1385 [09:47 ]
|
|
|
|
|
ناشناس
|
0 |
3016 |
0.00 |
|
|
ناشناس
یکشنبه 10 خرداد 1388 [07:50 ]
|
|
|