منو
 کاربر Online
281 کاربر online

طراحی بسته بندی و هویت محصول

تازه کردن چاپ
(cached)

معمولاً بسته بندی ، جزیی از برنامه های گرافیکی کلی هویت شرکتی است ،اما اغلب یک شکل سه بعدی مشخص با یک محصول مترادف می شود مثل بطری کوکاکولا . خطوط اصلی منحنی بطری کوکا در سال 1915 طراحی شد و بعدها ریموند لوی این شکل معین فعلی را به آن بخشیدکه به یکی از مشهورترین نمادهای تجاری جهان تبدیل گشت.

توسعه روش های خودکار تولید انواع بطری و شیشه نوشابه و بعدها قوطی های پلاستیکی ، موجب ازدیاد بی نهایت آنها شد و راه را برای طرح های فانتزی گشود. کل زمینه بسته بندی ، گستره ای وسیع از اشکال و سبک های متغیر است که وقت و نبوغ قابل ملاحظه ای در راه آن صرف می شود.


تعداد بازدید ها: 12922


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..