منو
 صفحه های تصادفی
زائران امام حسین علیه السلام، از صدیقان امت پیامبر
میلریت
عصمت ویژگی خاص
دودمان سوم پادشاهی
نقش اولویت‌بندی در برنامه ریزی
تمرکز حواس در ذن
ابو نصر خسرو فیروز
حکم امام علی درباره ادای امانت
آبسه‌ مغزی‌ یا اپی‌دورال
دینامیک«نرم افزار»
 کاربر Online
402 کاربر online

توصیف آماری وضعیت مشتریان گلدکوئست

تازه کردن چاپ
علوم ریاضی
(cached)

در هر سیستم بازاریابی چند سطحی پس از مدتی سراسر جامعه مشتاقانش را فراخواهد گرفت؛ زمان اشباع به مسایلی از قبیل جمعیت علاقه‌مندان به بازی، توانایی ایشان به جذب طعمه‌های جدید، نوع قوانین بازی و مسایل فرهنگی و قانونی جامعه بستگی دارد.
در این نوع بازی‌ها، هر چه زمان می‌گذرد افراد بیش‌تری آلوده می‌شوند و در نتیجه سرعت رشد نسبی، یعنی احتمال این که یک عضو بتواند طعمه جدیدی به شرکت معرفی کند، کند و کندتر می‌شود.
آن چه در این قسمت قصد بررسی آن را داریم این است که نشان دهیم پس از اشباع نسبی جامعه، چند درصد سود کرده‌اند و چند درصد ضرر. واضح است که دادن پاسخ دقیق به این سؤال احتیاج به اطلاعاتی در مورد روابط اجتماعی دارد که می‌توان گفت دست‌یافتنی نیست. با این وجود، می‌توان با ارایه مدل‌هایی تقریبی، جواب‌هایی نسبتاً قابل قبول به دست آورد:


همچنین ببینید


تعداد بازدید ها: 9433


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..