منو
 کاربر Online
710 کاربر online

تغذیه فوتبالیست

تازه کردن چاپ
فرهنگ > ورزش
(cached)


تغذیه فوتبالیست

ورزشکار باید از قواعد تغذیه پیروی کرده و پرخوری نکند . هر طور یا هر وقت که می خواهید ، غذا نخورید.
قبل از هر چیز نباید زیاد نان بخورید . البته فوتبالیست های سطح بالا محدودیت های شما راندارند . اما این نباید موجب اضافه کردن وزن شود . قبل از انجام بازی از خوردن زیاد یا از خالی نگه داشتن شکم خودداری کنید . قبل از مسابقه ، نسبتا زود و کم بخورید تا غذا هضم شود . در مورد نوشیدنی ، زیاد آب بخورید تا مواد زائد بدن دفع شود .
فوتبالیست های خوب – لااقل آنهائی که تجربه زیادی دارند – همیشه اصول سلامتی و بهداشت را رعایت می کنند . برای یک فوتبالیست خواب اهمیت دارد ، زیرا قبل از فعالیت آرامش لازم را به او می دهد .


نمونه غذای قبل از مسابقه



نوشیدنی بازیکن آب است . میان دو زمان مسابقه ، خصوصا در زمستان ، از نوشیدنی گرم ، به عنوان مثال از قهوه یا چای کم شیرینی استفاده کنید .
بعد از مسابقه نیز از نوشیدنی گرم استفاده کنید . در تابستان از نوشیدن نوشابه های بسیار خنک خودداری کنید .


تعداد بازدید ها: 14720


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..