منو
 کاربر Online
1007 کاربر online

بازاریابی دوتایی

تازه کردن چاپ
(cached)

دوتایی

این سیستم‌ها که امروزه جزء پرکاربرد‌ترین طرح‌های سوددهی هستند2و5، ماتریس‌های محدود شده به دو نفر در سطح اول هستند. ولی مشکل مربوط به ماتریس‌های محدود شده در اینجا وجود ندارد، زیرا اولاً محدودیت عمق ندارند، ثانیاً در این سیستم‌ها پرداخت بر مبنای سطح نیست و تنها وابسته است به تعداد افرادی که در یک بازه زمانی معین(همچون هفته یا ماه)‌ به سیستم معرفی می‌شوند. بنابراین نزدیک یا دوربودن افراد تاثیری در میزان حق‌بازاریابی ندارد. و ملاک‌هایی همچون حفظ تعادل در هر دو شاخه ، سقف پرداخت و ... میزان درآمد را تعیین می‌کند. در سیستم دوتایی نیز همچنان Spillover یک عامل تشویق‌کننده بخصوص برای ورودی‌های جدید است، که به آنها کمک می‌کند قبل از اینکه بطور کامل با سیستم آشنا شوند، افرادی را در خط جلوی خود داشته باشند.

طرح TWO-UP استرالیای

این ساختار بدین صورت است که دو نفر اولی که شما معرفی می‌کنید به بالاسری شما داده می‌شوند و بقیه افراد در زیر خود شما قرار می‌گیرند2. دونفر اولی هم که توسط هر فردی که در خط جلوی شما قراردارد، معرفی می‌شوند به شما داده می‌شود. و بقیه افراد را برای خودشان نگه می‌دارند. این سیستم حالتی شبیه یک‌سطحی را ایجاد می‌کند که در تعداد سطوح بیشتری ادامه دارد و کمک می‌کند خط جلوی شما سریع‌تر رشد کند.

همچنین ببینید




تعداد بازدید ها: 9554


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..